NA BLOGU

  • img_20161113_143436 0

    Falafel z zielonego groszku

    Składniki: 1 szklanka suszonego zielonego groszku 1/2 szklanki sezamu 1 czerwona cebula 2 ząbki czosnku 1/2 łyżeczki mielonej kolendry szczypta
  • 20150707_140626 0

    Placki z cukini

    Placki z cukini są proste w przygotowaniu. Doskonała propozycja na szybki obiad dla zapracowanych. Składniki: dwie nieduże cukinie odrobina soli
  • img_20161019_150548 0

    Dyniowe curry

    Dyniowe curry jest daniem , które przygotujesz w 15 min. Szybkie, proste, smaczne i lekkostrawne. Można je zjeść nawet po wieczornym treningu.
  • img_20161016_092729 0

    Śniadanie ultrasa – placuszki z owocami

    Dobry ładunek węglowodanów zarówno przed jak i po treningu. Szczególnie polecane przed długim wybieganiem jako paliwo na udany trening. Składniki
  • img_20161015_131124 0

    Smaki Orientu- zupa z dyni

    Wartości odżywczych i leczniczych dyni nie sposób przecenić. Doceniali ją już meksykańscy Indianie. Bogata w witaminy i minerały zwłaszcza w cynk
  • 14287698_1053317344781716_1721311870_n 0

    Zapiekanka z bakłażana

    Korzystając z sezonu na bakłażany i pomidory proponuję zapiekankę. Lekka, smaczna i bogata między innymi w likopen ( flawonoid o silnym działaniu