NA BLOGU

  • 0

    Nakarmić ultrasa

    Część II Zarządzanie energią Każdy posiadacz samochodu zdaje sobie sprawę z faktu, że maszyna nie pojedzie bez paliwa. Nie zatankujesz- nie ma
  • 0

    Nakarmić ultrasa

    Część I Być czy mieć? Kilka lat temu, kiedy zaczęła się moja przygoda z bieganiem niewiele wiedziałam o uprawianiu tej dyscypliny sportowej.
  • 0

    Falafel z zielonego groszku

    Składniki: 1 szklanka suszonego zielonego groszku 1/2 szklanki sezamu 1 czerwona cebula 2 ząbki czosnku 1/2 łyżeczki mielonej kolendry szczypta
  • 0

    Placki z cukini

    Placki z cukini są proste w przygotowaniu. Doskonała propozycja na szybki obiad dla zapracowanych. Składniki: dwie nieduże cukinie odrobina soli
  • 0

    Dyniowe curry

    Dyniowe curry jest daniem , które przygotujesz w 15 min. Szybkie, proste, smaczne i lekkostrawne. Można je zjeść nawet po wieczornym treningu.
  • 0

    Śniadanie ultrasa – placuszki z owocami

    Dobry ładunek węglowodanów zarówno przed jak i po treningu. Szczególnie polecane przed długim wybieganiem jako paliwo na udany trening. Składniki